Babies, Kids and Family

Magazine & Market on-line

Bon profit! / ¡Buen provecho!

Leave a comment

LiLitoys

He començat a restaurar la cuineta de fusta que tenia guardada de quan jo era petita. Cada vegada que la veig, m’emociona. M’hi he passat tantes hores jugant-hi! Tantes hores divertides preparant dinarets amb la meva germana! Ara la deixaré impecable pel meu fill que aviat farà 3 anys i ho volia compartir amb vosaltres. Em fa il·lusió fer-ho… Quan l’acabi us enviaré unes fotos. 

Hem rebut aquest correu . Gràcies per compartir les teves coses amb tos nosaltres. També hem vist una cuina en el nostre LiLimarket que ens ha cridat l’atenció pel seu aire retro. És aquesta.


He empezado a restaurar la cocinita de madera que tenía guardada de cuando yo era pequeña. Cada vez que la veo me emociona. ¡He pasado tantas horas jugando con ella! ¡Tantas horas divertidas preparando platitos con mi hermana! Pienso dejarla impecable para mi hijo que pronto va a cumplir los 3 años y lo quería compartir con vosotros. Me hace ilusión… Cuando termine os mandaré unas fotos.

Hemos recibido este correo. Gracias por compartir tus cosas con todos nosotros. También hemos visto una cocina en nuestro LiLimarket que nos ha llamado la atención por su aire retro. Es ésta.

cocina-vintage-blanca 5cocina-vintage-blanca 3cocina-vintage-blanca 4

Leave a Reply

