Babies, Kids and Family

Magazine & Market on-line

Una idea senzilla pel calendari d’Advent / Una idea sencilla para el calendario de Adviento

Leave a comment

Lilideco

Avui us posem un altre exemple de Calendari d’Advent que ens ha fet arribar una seguidora de Liliputworld i usuària de Lilimarket. Ens diu:“ … és preciós el calendari dels cérvols, però jo no tinc gaire temps. Vaig trobar una solució molt senzilla a Tiger. La vaig comprar i hi he incorporat les llaminadures de xocolata. Quan la meva filla torna de l’escola, només vol arribar a casa per poder-se  menjar la que toca. És un èxit total… “

Gràcies, Anna per la teva aportació!

____________________

Hoy os ponemos otro ejemplo de Calendari d’Advent que nos ha hecho llegar una seguidora de Liliputworld y usuaria de Lilimarket. Nos dice: “… es precioso el calendario de los ciervos, pero yo tengo poco tiempo. Encontré una solución muy sencilla en Tiger.  La compré y sólo he tenido que añadirle  los kínder  de chocolate. Cuando mi hija regresa de la escuela, sólo espera llegar a casa para poder comer la que le toca. Es un éxito total… “

¡Gracias Anna por tu aportación!

IMG_1216

IMG_1219

IMG_1218

IMG_1215

Leave a Reply

