Babies, Kids and Family

Magazine & Market on-line

La mascota d’en Pau – La mascota de Pau

Leave a comment

En Pau té sis anys. Viu al Carrer Mallorca de Barcelona. Li agraden molt tots els animals i  fa temps que té una “mascota”. És   un Conill Blanc que es diu “Barrufet”.

Li va costar molt que la seva mare li comprés, perquè no volia cap animal corrent pel pis, però va insistir-hi tant que, al final, ho va aconseguir.

Ara ja fa set mesos que el Barrufet viu a casa d’en Pau i són com carn i ungla. Quan no és a l’escola i és a casa, ho fan tot junts i la mare va passant l’aspiradora i va recollint pèl de conill de tots els racons del pis, sobretot  del sofà i dels coixins.

En Barrufet és un mamífer rosegador que fa gairebé 2 pams de llarg i pesa 1,5  quilos. Té unes orelles llargues i les dues potes del davant molt més curtes que no pas les dues potes del darrera. Té tot el cos cobert de pèl blanc finíssim i sembla de cotó fluix. En Pau el porta a coll i sempre l’acaricia i el toca.

A en Barrufet li agrada amagar-se i es fica per tot arreu i, si s’espanta, pica fort a terra amb les potes del darrera.

Sempre que pot, en Pau li dóna pastanagues, gramínies , escorces, grans, arrels i tota mena de fruites i verdures i també, pallets de pinso que, al Barrufet, no li agraden tant.

En Pau és feliç i em sembla que en Barrufet també. Tots dos s’estimen.

Penso que està bé tenir un conill per mascota i… sempre pots jugar a fer-lo aparèixer, per art de màgia, dins d’un barret de copa!

 __________________________

Pau tiene seis años. Vive en la calle Mallorca de Barcelona. Le gustan mucho los animales y hace tiempo que tiene una “mascota”. Es un conejo blanco que se llama “Pitufo”.

Le resultó muy difícil que su madre se lo comprara, porque no queria animales corriendo por el piso, pero insistió tanto que, al final, lo consiguió.

Hace ya siete meses que Pitufo vive en casa de Pau y son como uña y carne. Cuando Pau no está en la escuela y está en casa, se pasan las horas juntos y su madre recoge  una y otra vez con la aspiradora los pelos de Pitufo por todos los rincones del piso , especialmente del sofá.

Pitufo es un mamífero roedor que mide casi 2 palmos de largo y pesa 1,5 kilos. Tiene unas largas orejas y las dos patas de delante son mucho más cortas que las dos patas de atrás. Su  cuerpo está cubierto de un pelo blanco finísimo y parece de algodón. Pau lo lleva siempre consigo y lo acaricia continuamente.

A Pitufo le gusta esconderse y se mete por todas partes y cuando se asusta golpea fuertemente el suelo con sus patas traseras.

Siempre que tiene posibilidades de hacerlo, Pau le da de comer zanahorias, gramíneas, cortezas, granos, raíces y toda clase de frutas y verduras y también un poco de pienso que a Pitufo no le gusta tanto como lo demás.

Pablo es feliz con su conejo y parece ser que Pitufo también lo es. Los dos se tienen un gran cariño.

Yo creo que es un acierto tener un conejo de mascota y… siempre puedes jugar a hacerlo aparecer, por arte de magia, dentro de una chistera.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s