Babies, Kids and Family

Magazine & Market on-line

Bob and Blossom

3 Comments

 Avui us presento una pàgina de roba de nens i bebes que m’encanta: Bob and Blossom!! És una marca anglesa amb botiga a Londres que també ven a través del seu web.

Us adjunto el link i ja em direu què és el que més us ha agradat. Jo voto els tutús!!

http://www.bobandblossom.co.uk/

Una abraçada

________________________

Hoy os presento una página de ropa para niños y bebés que me encanta: Bob and Blossom!! Es una marca inglesa con tienda en Londres que también vende a través de su web.

Os adjunto el link y ya me diréis que es lo que más os ha gustado. Yo voto los tutús!!

http://www.bobandblossom.co.uk/

Un abrazo

 

3 thoughts on “Bob and Blossom

  1. Ayyyyy quina monada! no ho coneixia! jo també m’apunto als tutus!

Leave a Reply

